Arbeta med Vänsterpartiet i Region Östergötland

Vänsterpartiet Region Östergötland söker politisk sekreterare
Vänsterpartiet i Region Östergötland söker nu en förstärkning till valåret. Vi söker dig som vill vara med och driva och utveckla en regional och lokal valrörelse där vi arbetar hårt för att hitta de bästa formerna för mobilisering av medlemmar, offensiva kampanjmetoder och ett kreativt kommunikationsarbete.
Tillsammans med oss får du arbeta under stort eget ansvar med större projekt för att stärka regiongruppen och distriktet. Vi ser gärna att du har erfarenheter av tidigare valrörelser eller annan typ av kampanjarbete. Kunskaper i kommunikationsarbete och organisatorisk erfarenhet värderas högt.
Tjänsten omfattar en anställning om 60 % under ett år. Tillträde 1 oktober 2021. Lön enligt regionens reglemente. Arbetstiden är oreglerad och kan variera över tid med perioder som är mer intensiva än andra. Vi ser det som en möjlighet att stora delar av arbetet kan utföras på distans. Dock finns det perioder då arbete fysiskt på plats kommer att krävas.
Efter ansökningstiden har gått ut kan vi komma att kräva arbetsprover.
Sista ansökningsdag 7 maj.
För frågor om tjänsten eller ansökan kontakta: Emil Broberg, [email protected] eller 070-622 87 07