Vänsterpartiet tackar för året och önskar God jul!

Ytterligare ett slitsamt år är över. Vi hoppas att nästa år, valåret 2006, blir ett år fyllt av kamplusta och framgång för vänstern i allmänhet och Vänsterpartiet i synnerhet!
2005 blev ytterligare ett år med diverse diskussioner och negativ publicitet i media. Trots detta kan vi se tillbaka på ett år som också gett partiet tillbaka en vilja att föra ut vår politik, en bra politik. Många medlemmar känner ”revanschlusta” och våra förhoppningar på en bra kongress är stora. Det är därför skönt att kunna konstatera att vi är på väg framåt, mer sammansvetsade än på länge och med en vilja att ta plats i det politiska livet i länet och landet.
Vi tackar alla Ni som stöder oss i kampen för ett bättre och rättvisare samhälle. Vi hoppas att Ni alla får en riktigt skön julhelg, med trivsam samvaro med nära och kära. Glöm inte de som kanske känner sig ensamma och som kan behöva en uppmuntrande telefonsignal eller ett besök. Till Er alla vill vi önska en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!